Portfolio

2. nacionalna radionica Young Crew Croatia

Ovogodišnja Young Crew Croatia radionica održala se u Umagu pod temom Moć uvjeravanja u poslovnom okruženjuKroz cijelodnevne radinice naši su sudionici ostvarili prvotne ciljeve odnosno otkrili su komunikatora u sebi te izoštrili svoje vještine jer brojna istraživanja potvrđuju da upravo vještine uvjeravanja u poslovnom i privatnom životu odvajaju uspješne ljude od manje uspješnih.

NAZIV: Moć uvjeravanja u poslovnom okruženju

 PREDAVAČI:

 VRIJEME I MJESTO ODRŽAVANJA: 07. – 09. 09. 2012., Umag

Svaki dan u poslovnom i privat­nom životu dolazimo u kontakt s ljudima koji moraju shvatiti naše stajalište, kako bismo pomogli njima ili kako bi oni po­mogli nama. Jednako tako, mi trebamo razumjeti njihovo stajalište. Moramo biti u mogućnosti uvjeriti druge u naš način razmišljanja i „čitati“ njihov način razmišljanja. Moć uvjeravanja je svaka poruka koja pokušava utjecati na mišljenja, stavove ili djelovanje ljudi. Što smo bolji u komunikaciji, veće su šanse da budemo uspješniji u poslovanju i vođenju projekata. Cilj radionice bio je kroz zanimljiva predavanja i edukativne vježbe steći nova znanja i vještine.

Info

07/09/2012
Moć uvjeravanja u poslovnom okruženju
Umag